Ana Janković

PROFIL RADNE ULOGE

Glavne odgovornosti našeg knjigovođe uključuju:

 

  • Vođenje poslovnih knjiga – Knjigovođa odgovara za pravilno vođenje svih poslovnih knjiga, uključujući knjiženje prihoda i rashoda, bilancu i druge relevantne evidencije.

  • Porezne prijave i obveze – Naš knjigovođa redovito priprema i podnosi porezne prijave (PDV, porez na dohodak, i druge obveze), osiguravajući pravovremenu i točnu usklađenost s poreznim propisima.

  • Financijski izvještaji – Izrada izvještaja o poslovanju i financijskih izvještaja pomaže u analizi i praćenju naših financijskih rezultata.

  • Komunikacija s institucijama – Naš knjigovođa redovito komunicira s poreznim i drugim relevantnim institucijama kako bi osigurao poštivanje svih zakonskih zahtjeva.

  • Savjetovanje i podrška – Osim tehničkih zadataka, naš knjigovođa također pruža vrijedne savjete o računovodstvenim i poreznim pitanjima, kako bi osigurao optimalno poslovanje.

Ana Janković

Samostalni knjigovođa
U PROTON timu od 29.03.2021

Poslovi samostalnog knjigovođe

§   Vođenje financijskih evidencija

§   Priprema bilance stanja, računa dobiti i gubitka, izvještaja o novčanom toku i drugih financijskih izvještaja

§   Izračunavanje i obračun plaća za zaposlenike

§   Knjiženje svih financijskih transakcija

§   Priprema i podnošenje poreznih prijava (PDV, porez na dobit, porez na dohodak, itd.)

§   Praćenje i usklađivanje računa

§   Kontrola i usklađivanje bankovnih izvadaka

§   Praćenje potraživanja i obveza te poduzimanje radnji za naplatu potraživanja

§   Priprema i podnošenje financijskih i poreznih izvještaja

§   Arhiviranje svih relevantnih financijskih dokumenata i izvještaja

§   Osiguravanje usklađenosti poslovanja s relevantnim zakonskim propisima

§   Planiranje i izrada godišnjih budžeta

§   Analiza financijskih performansi i priprema prognoza

§   Praćenje promjena u zakonodavstvu koje se odnosi na računovodstvo i poreze

§   Komunikacija s relevantnim institucijama

Organiziranje i odrađivanje administrativnih

poslovnih aktivnosti

§  Vođenje i organiziranje ureda

§  Planiranje, organiziranje i usklađivanje poslovnih sastanaka te poslovnih putovanja

§  Rukovodi planom korištenja službenih automobila

§  Pripremanje i vođenje bilješki o sastancima

§  Koordinacija svih aktivnosti unutar ureda

§  Logistička potpora za sve aktivnosti poduzeća

§  Doček i prijem poslovnih partnera

Rukovođenje korespondencijom i komunikacijom

§  Zaprimanje i vođenje cjelokupne poslovne pismene i usmene korespondencije

§  Aktivan rad unutar interne komunikacije unutar tvrtke i osiguravanje redovite i točne razmijene informacija s ostalim odjelima tvrtke

§  Vođenje urudžbenog zapisnika pošte, arhive i registra dokumentacije

Financijsko poslovanje

§  Izrada i evidencija putnih naloga

§  Pripremanje i prilagođavanje dokumenata i financijskih izvještaja Zaprimanje i klasificiranje svih ulaznih i izlaznih faktura te prosljeđivanje u odjel financija

§  Unošenje svih financijskih podataka iz svoje domene rada u odgovarajuće aplikativne sustave

HR i pravni poslovi

§  Odgovoran je za izradu, sklapanje i raskidanje ugovora o radnim odnosima zaposlenika, te druge poslove s područja radnog prava

§  Daje pravne savjete svim službama unutar kompanije

§  Vodi evidenciju radnog vremena (godišnjih odmora i dr.)

 

 

§  Provodi interne audite kao interni auditor

Provođenje ostalih poslova

§  Nabava uredskih potrepština te svi drugi tehničko-administrativni poslovi po potrebi

§  Ostali poslovi prema nalogu nadređenog

Co-working Business Team Consulting meeting Planning Strategy and brainstorming new business project
KONTAKT

Za više informacija i ponudu posjetite našu kontakt stranicu

Naš tim je ovdje kako bi Vam pružio sve potrebne informacije i pomoć u vezi naših proizvoda ili usluga. Kontaktirajte nas putem telefona, e-maila ili posjetite našu poslovnicu kako biste razgovarali s našim stručnjacima. 

Skip to content